Skolens traditioner

Åbent hus for nye børn i FSFO hvert år i september.
           Trimdag.
           Børnemiljøet har fælles opvarmning og løber runder på en kendt rute. Der sluttes af med grillpølser i skolegården.
           Ungemiljøet har Provstiade på atletikstadion hele dagen, hvor der dystes i atletikdiscipliner og tages idrætsmærker .
           Åbent hus for alle sidste onsdag i november, hvor vi viser skolen frem. Forældre, bedsteforældre og søskende er velkommen.
           Sidste skoledag før jul, hvor forældre inviteres til at komme og synge julen ind.
           Rynkebyløb i det tidlige forår, hvor eleverne fra børnemiljøet løber penge ind til Rynkebyfonden.
           Sommerfest i SFO i maj, hvor elever og forældre hygger sig i indre skolegård med boder, elevoptræden samt mad og drikke.
           Elevfester én aften pr. afdeling, hvor der dækkes op og festes i skolens Festsal.
           Sidste skoledag før sommerferien, hvor forældre inviteres til at være med til at slutte skoleåret af med sang.